
CÉH Holding Zrt.
Pörgős vagy, precíz és szeretsz szervezni? Akkor a CÉH Holding Zrt.-nél a helyed! ️
Budapesti irodánkba keresünk irodai asszisztenst, aki támogatja a csapat munkáját, fogadja a vendégeket, intézi a hívásokat és segít a mindennapi irodai működés gördülékenységében.
Feladatok
– A cég csapatának asszisztensi támogatása
– Telefonhívások, levelezések fogadása és kezelése
– Tárgyaló foglalások követése és tárgyalók előkészítése
– Vendégek fogadása, az ehhez kapcsolódó teendők szervezése
– Céges utazások, programok szervezése
– Részvétel belső rendezvények szervezésében
– Irodai asszisztencia (másolás, nyomtatás, stb)
Elvárások
– Üzleti protokoll ismerete
– Tapasztalat hasonló munkakörben
– Legalább középfokú végzettség MS-Ofce (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) magabiztos használata
– Kiemelkedő kommunikációs és szervező készség
– Rátermettség, megfontoltság
– Együttműködő/csapatjátékos beállítottság
– Rugalmasság
– Angol nyelvtudás társalgási szinten
Előnyök
– Német nyelv ismerete
– Felsőfokú végzettség
Amit ajánlunk
– Stabil csapat, jó hangulatú közösség
– Professzionális környezet
– Önállóság és sokrétű képzések
– Versenyképes jövedelem
– Céges étkező
– Zuhanyzási lehetőség
– Kerékpártároló
– Céges rendezvények
– Alkalmazotti jogviszony
– Teljes munkaidős
Munkavégzés helye
Magyarország, 1112 Budapest, Dió utca 3.
A hirdetésre való jelentkezéseddel elfogadod az Adatkezelési feltételeket. A jelentkezéshez küldd el adataidat a(z) job+28024+mj@melonjobs.hu e-mail címre.
Warning: include(): Filename cannot be empty in /var/www/melonjobs_prod/public_html/wp-content/plugins/wp-job-manager/wp-job-manager-template.php on line 27
Warning: include(): Failed opening '' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php') in /var/www/melonjobs_prod/public_html/wp-content/plugins/wp-job-manager/wp-job-manager-template.php on line 27